Τρέχων Άρθρο
Συμμετοχή του ΥΨΗΠΤΕ στην ολομελή συνεδρίαση του Club of Venice (Βενετία, 23-24 Νοεμβρίου 2017)

Συμμετοχή του ΥΨΗΠΤΕ στην ολομελή συνεδρίαση του Club of Venice (Βενετία, 23-24 Νοεμβρίου 2017)

Στην ολομελή συνεδρίαση του Club of Venice, η οποία έλαβε χώρα στη Βενετία το διάστημα 23-24 Νοεμβρίου 2017, συμμετείχαν με εισηγήσεις η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας (ΓΓΕΕ) και η Ειδική Γραμματεία Επικοινωνιακής Διαχείρισης Κρίσεων (ΕΓΕΔΚ).

Το Club of Venice αποτελεί την άτυπη συνάντηση των γενικών διευθυντών, διευθυντών, επικεφαλής διευθύνσεων ενημέρωσης και επικοινωνίας των κρατών μελών της ΕΕ και θεσμών της ΕΕ (Ευρωκοινοβούλιο, Συμβούλιο της ΕΕ, Ευρωπαϊκή Επιτροπή) που στοχεύει στην ανταλλαγή πληροφοριών και τεχνογνωσίας στους τομείς της ενημέρωσης της κοινής γνώμης και της επικοινωνίας.

Τις δύο Γραμματείες εκπροσώπησε ο επικεφαλής της Διεύθυνσης Διεθνούς Επικοινωνίας της ΓΓΕΕ, κ. Αλέξης Γεωργιάδης, ο οποίος την Πέμπτη 23 Νοεμβρίου, στη θεματική ενότητα ‘Ο αντίκτυπος του νέου επικοινωνιακού τοπίου και των νέων μέσων στο επάγγελμα των επικοινωνητών και στην δεοντολογία’, αναφέρθηκε αρχικά στον μεγάλο αριθμό αρνητικών δημοσιευμάτων για τη χώρα μετά το ξέσπασμα της κρίσης, μέσω των οποίων επλήγη το brand name της Ελλάδας, αλλά και στην πρόκληση αντιμετώπισης της προσφυγικής κρίσης. Τα παραπάνω, τόνισε, απέτρεπαν τη μετάδοση ενός θετικού μηνύματος για τη χώρα, ωστόσο από το 2016 αυτό επιτεύχθηκε χάρη στον αλληλέγγυο τρόπο με τον οποίο αντιμετώπισε η Ελλάδα το προσφυγικό, στις θετικές εξελίξεις στο πεδίο της οικονομίας (ανάπτυξη, πλεόνασμα, αύξηση τουρισμού, μείωση της ανεργίας), στην πολιτική σταθεροποίηση και στην προώθηση ρυθμίσεων από την κυβέρνηση – όσον αφορά τον οπτικοακουστικό τομέα

Την Παρασκευή 24 Νοεμβρίου στη θεματική ενότητα ‘Η επικοινωνία της διαχείρισης της προσφυγικής και μεταναστευτικής κρίσης και ο αντίκτυπός της στην κοινή γνώμη’ αφού προβλήθηκε βίντεο αναφορικά με το θεματικό σεμινάριο του Club of Venice που διοργάνωσε στην Ελλάδα τον περασμένο Σεπτέμβριο η ΓΓΕΕ, ο κ. Γεωργιάδης αναφέρθηκε στην επικοινωνιακή διαχείριση της προσφυγικής κρίσης από την ελληνική πολιτεία ως προς την ελληνική κοινή γνώμη (διοργάνωση συνεδρίων και πολιτιστικών εκδηλώσεων, δημοσίευση εκδόσεων με σχετικά στοιχεία), τη διεθνή κοινή γνώμη (παροχή στοιχείων στους διαπιστευμένους ανταποκριτές στην Ελλάδα και σε ξένους δημοσιογράφους μέσω των ΓΤΕ Εξωτερικού, έκδοση ενημερωτικών φυλλαδίων) και τους ίδιους τους πρόσφυγες (διάθεση διερμηνέων στις δομές φιλοξενίας, μετάδοση ενημερωτικών τηλεοπτικών δελτίων στην αγγλική και αραβική, διανομή ενημερωτικών φυλλαδίων). Κατέληξε υπογραμμίζοντας την αύξηση των θετικών αναφορών στα ΜΜΕ αναφορικά με την αλληλεγγύη που επέδειξε η χώρα έναντι των προσφύγων και τον τρόπο με τον οποίο χειρίστηκε την προσφυγική κρίση γενικότερα.

Copyright © 2023-2024 - Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης & Επικοινωνίας, All Rights Reserved, Media.Gov.gr