Μόσχα – Παρουσίαση του νόμου για τις οπτικοακουστικές παραγωγές

Ο Προϊστάμενος του ΓΤΕ Μόσχας, Νέστωρ Τυροβούζης (δεύτερος από αριστερά) αναλύει στο ρωσικό κοινό τα πλεονεκτήματα του ελληνικού νόμου για τις οπτικοακουστικές παραγωγές.
Ο Προϊστάμενος του ΓΤΕ Μόσχας, Νέστωρ Τυροβούζης (δεύτερος από αριστερά), αναλύει στο ρωσικό κοινό τα πλεονεκτήματα του ελληνικού νόμου για τις οπτικοακουστικές παραγωγές.

Στο 41ο Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Μόσχας, που πραγματοποιήθηκε από τις 18 έως τις 25 Απριλίου 2019, παρουσιάστηκε από το Γραφείο Τύπου και Επικοινωνίας Μόσχας ο νόμος 4487 / 2017, που στοχεύει στην προσέλκυση επενδύσεων στην Ελλάδα για την παραγωγή κινηματογραφικών ταινιών, τηλεοπτικών σειρών, ντοκιμαντέρ, κινουμένων σχεδίων και ψηφιακών παιχνιδιών.

Η παρουσίαση πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο δίωρης συζήτησης σε πάνελ κινηματογραφικών παραγωγών και ειδικών του κινηματογράφου με τίτλο «Ευρωπαϊκά προγράμματα για τη στήριξη νεοεμφανιζόμενων και ανεξάρτητων ταινιών: ευκαιρίες για ρώσους παραγωγούς ταινιών», στις 18 Απριλίου 2019.

Στην εκδήλωση συμμετείχαν ρώσοι παραγωγοί, σκηνοθέτες, εκπρόσωποι κινηματογραφικών εταιρειών και σεναριογράφοι, ενώ από τους ομιλητές στο πάνελ ξεχώριζαν ο Leonid Demchenko, ρώσος εκπρόσωπος στο Eurimages, η Elena Yatsura, παραγωγός της κινηματογραφικής εταιρείας Tri Kita, και η Evgeniya Danilchenko, επικεφαλής εξαγωγών των δημιουργικών βιομηχανιών Russian export center.

Ο Προϊστάμενος του Γραφείου Τύπου και Επικοινωνίας Μόσχας, Νέστωρ Τυροβούζης, εστίασε κυρίως στο υψηλό ποσοστό cash rebate, που αγγίζει το 35% των επιλέξιμων δαπανών που πραγματοποιούνται στην Ελλάδα, στην ποικιλία των παραγωγών που καλύπτονται από το νόμο, στο ιδιαίτερα σύντομο χρονικό διάστημα που ολοκληρώνεται η διαδικασία επιστροφής χρημάτων αλλά και στην στήριξη που η ελληνική πλευρά είναι διατεθειμένη να παράσχει για την επιτυχή ολοκλήρωση μεγάλων παραγωγών.

Το Διεθνές Φεστιβάλ Κινηματογράφου Μόσχας είναι το μεγαλύτερο κινηματογραφικό φεστιβάλ της Ρωσίας. Φέτος, στο φεστιβάλ συμμετείχαν δύο ελληνικές ταινίες, η «Λεωφόρος Πατησίων» του Θανάση Νεοφώτιστου και το «The waiter» του Στηβ Κρικρή.