Games και animation από την ΓΓΕΕ στο Spoudasefest
Στις 19-20 Μαΐου 2018 πραγματοποιήθηκε για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά το Spoudasefest, το μεγαλύτερο φεστιβάλ για την εκπαίδευση, την καινοτομία και την επιστήμη. Ελληνικά και ξένα πανεπιστήμια, εργαστήρια νέων τεχνολογιών, σύμβουλοι σε θέματα επαγγελματικού προσανατολισμού, συγκεντρώθηκαν για δύο μέρες στην Τεχνόπολη του δήμου Αθηναίων, καλωσόρισαν μαθητές , φοιτητές αλλά και γονείς που αναζητούσαν πληροφορίες σχετικά με το μέλλον των παιδιών τους.
Στο πλαίσιο αυτό, η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας του Υπουργείου Ψηφιακής Πολιτικής, Τηλεπικοινωνιών και Ενημέρωσης και η Γενική Γραμματεία Νέας Γενιάς και Δια Βίου Μάθησης του Υπουργείου Παιδείας, Έρευνας και Θρησκευμάτων, διοργάνωσαν συνεδρία με τίτλο «Let’s talk about games and animation: Επαγγελματίες και νέοι μιλούν για τις προκλήσεις και προοπτικές δυο καινοτόμων επαγγελμάτων». Στόχος της συνεδρίας ήταν να έρθουν σε επαφή οι επαγγελματίες που δραστηριοποιούνται στο χώρο των games και του animation με τους νέους, να συζητήσουν για τις προκλήσεις αλλά και τις προοπτικές που διανοίγονται.
Όπως ήταν αναμενόμενο, ένα από τα βασικά θέματα που τέθηκαν αφορούσε στις σπουδές που μπορεί κανείς να ακολουθήσει τόσο στον τομέα των games όσο και του animation. Η προσωπική ενασχόληση και τριβή με το κάθε αντικείμενο, όπως ανέφερε ο σκηνοθέτης Άγγελος Ρούβας αλλά και η ανάπτυξη δεξιοτήτων όπως το ομαδικό πνεύμα που επισήμανε ο επιχειρηματίας Τάσος Φλάμπουρας, αποτελούν σημαντικά προαπαιτούμενα για όσους και όσες επιθυμούν να ακολουθήσουν αυτές τις επαγγελματικές οδούς.
«Η Ελλάδα πια διαθέτει όχι μόνο ταλέντο αλλά και το θεσμικό εκείνο πλαίσιο που είναι ικανό να υποστηρίξει τους νέους παραγωγούς. Για εμάς, τα games και το animation δεν είναι μόνο fun, αλλά και serious business», ανέφερε χαρακτηριστικά ο Γενικός Γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος.
Η συνεδρία πραγματοποιήθηκε στο πλαίσιο του μνημονίου συνεργασίας που έχουν υπογράψει οι δυο γενικές γραμματείες τον Ιανουάριο 2018. Μάλιστα, στο αμέσως επόμενο διάστημα θα δημοσιοποιηθεί και η πρόσκληση για τους εκπαιδευόμενους των προγραμμάτων εκπαίδευσης πάνω στην ανάπτυξη ψηφιακών παιχνιδιών και εκμάθησης της τέχνης της εμψύχωσης, που είχε προαναγγείλει στις αρχές του έτους, ο Γ.Γ. Ενημέρωσης και Επικοινωνίας, Λευτέρης Κρέτσος.