Διαγωνισμός Game Art από τη Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας – Κριτική επιτροπή
Νίκος Δεληγκάρης
Γεννήθηκε στη Θεσσαλονίκη το 1981. Η αγάπη του για τη ζωγραφική και την τεχνολογία τον οδήγησε να σπουδάσει γραφιστική στο ΤΕΙ Αθήναςτο 2001, όπου και παρέμεινε έως το 2014, προτού επιστρέψει και πάλι στη Θεσσαλονίκη. Παρ’όλα αυτά, θα ασχοληθεί στην καριέρα του κυρίως με digital painting & 3d modeling. Κατά τη διάρκεια των σπουδών του, ξεκίνησε να συνεργάζεται με εταιρείες εντός κι εκτός Ελλάδας για την ανάπτυξη video games. Εκτός από τη βιομηχανία των video games, ασχολείται επίσης με επιτραπέζια/card games, συλλεκτικές φιγούρες, CGI για ντοκυμαντέρ & ταινίες, εξώφυλλα βιβλίων, κ.α. Το 2010 ήταν υποψήφιος στα βραβεία ΕΜΜΥ, για τη δουλειά του στο ντοκυμαντέρ του History Channel, “Death Masks”.
Γιώργος Καζαμίας
Software developer, Community Developer. Ασχολείται ενεργά με την ενδυνάμωση της Ελληνικής κοινότητας των Game Developers και έχει ιδρύσει την ΑΜΚΕ GIFTED Hellas. Διοργανώνει το Global Game Jam [Athens], το οποίο αποτελεί κομμάτι του μεγαλύτερου παγκόσμιου game jam σε φυσικό χώρο, και συμμετέχει στην κεντρική Διοργανωτική Επιτροπή του Global Game Jam ως υπεύθυνος Συντονιστής των χωρών της Νοτειοανατολικής Ευρώπης.
Αργύρης Μπεντίλας
Ξεκίνησε την καριέρα του στην Πληροφορική το 1999, όταν σε ηλικία 21 ετών ίδρυσε μαζί με τον αδερφό του Δημήτρη, την πρώτη τους επιχείρηση. Πέντε χρόνια αργότερα ξεκίνησαν την Total Eclipse, όπου σχεδιάζουν και αναπτύσσουν πρωτότυπα παιχνίδια για φορητές συσκευές και υπολογιστές. Πέραν των καθηκόντων του ως Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρείας, είναι υπεύθυνος και για την Καλλιτεχνική Διεύθυνση, ενώ είχε αναλάβει την παραγωγή 8 εκ των τίτλων που κυκλοφόρησαν από την Total Eclipse.
Adam Οικονομόπουλος
Γεννήθηκε το 1971 στο Σίδνεϊ της Αυστραλίας και σε ηλικία έντεκα χρονών μετακόμισε στην Ελλάδα. Από μικρός αγαπούσε να ζωγραφίζει τέρατα και ήρωες, να φτιάχνει τα δικά του comics και να πλάθει τους δικούς του φανταστικούς κόσμους. Το 1999 έλαβε το μεταπτυχιακό του δίπλωμα στο Computer Animation από το πανεπιστήμιο του Bournemouth. Στα πρώτα χρόνια της καριέρας του εργάστηκε ως animator και στη συνέχεια ως environmental artist για βρετανικές εταιρείες ανάπτυξης παιχνιδιών όπως οι Empire Interactive, Criterion Games και Climax Studios. Έχει αναλάβει καθήκοντα art director, concept artist και game designer για ελληνικές εταιρείες όπως η Aventurine και έχει διδάξει game design σε ιδιωτικές σχολές και workshops. Σήμερα διαθέτει το δικό του brand με την επωνυμία Artamantium, έχει κυκλοφορήσει το πρώτο του εικονογραφημένο βιβλίο με τίτλο «Ο Φίλος μου ο Μπλε» και εργάζεται ως Games Concept Manager στην Intralot.
Νικόλας Σιδερής
Γεννήθηκε στην Αθήνα το 1977 και σε νεαρή ηλικία ξεκίνησε μαθήματα πιάνου, καθώς και τη σύνθεση μικρών μουσικών κομματιών. Είναι κάτοχος διδακτορικού διπλώματος στη μουσική σύνθεση, το οποίο ολοκλήρωσε με την υποστήριξη του ΙΚΥ, είναι ιδιοκτήτης του μουσικού εκδοτικού οίκου Editions Musica Ferrum και συνιδιοκτήτης της εταιρίας μουσικής παραγωγής North by Sound η οποία ασχολείται με την βιομηχανία παιχνιδιών Η/Υ. Έργα του έχουν εκτελεστεί σε όλο το κόσμο, ενώ το παιχνίδι Privates απο την Size Five Games κέρδισε το βραβείο BAFTA – Secondary Educational.