«Βελτιώνεται διεθνώς η εικόνα της Ελλάδος, επισημαίνει ο Λ. Κρέτσος», γράφει η «Ηχώ» της Κων/πολης

Αθήνα. Η εικόνα της Ελλάδας έχει δεχθεί πολλαπλά πλήγματα στα χρόνια της κρίσης, αλλά τους τελευταίους μήνες τα θετικά δημοσιεύματα στον διεθνή Τύπο είναι πλέον περισσότερα από τα αρνητικά, επισημαίνει ο γενικός γραμματέας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας της Ελλάδας Λευτέρης Κρέτσος. Σε άρθρο του ο κ. Κρέτσος εκτιμά ότι η βελτίωση αυτή «επήλθε ύστερα από πολλά χρόνια και απορρέει σε μεγάλο βαθμό από το κλείσιμο της πρώτης αξιολόγησης, καθώς και από την αλληλεγγύη που έδειξε ο ελληνικός λαός στους πρόσφυγες, γεγονός το οποίο σε σημαντικό τμήμα του διεθνούς Τύπου καθιστά την Ελλάδα αξιόπιστο εταίρο στη διαχείριση της προσφυγικής κρίσης». Παρόλα αυτά, σημειώνει, η ανάγκη διαμόρφωσης μιας στρατηγικής για τη διαχείριση της εικόνας της χώρας εξακολουθεί να αποτελεί επιτακτική ανάγκη. Ο κ. Κρέτσος κάνει αναφορά στο Συμβούλιο Εθνικής Επικοινωνιακής Πολιτικής που δημιουργήθηκε με τον νόμο 4339/2015 και είναι αρμόδιο για τον στρατηγικό σχεδιασμό της εθνικής επικοινωνιακής πολιτικής καθώς και για την κεντρική διαχείριση επικοινωνιακών κρίσεων. Σ’ αυτό, σημειώνει, αναμένεται να συμβάλει και η εφαρμογή του νόμου περί διαφάνειας στην κρατική διαφήμιση και τις τράπεζες. «Ύστερα από μια μακρά περίοδο ανησυχίας και αστάθειας η Ελλάδα μπορεί να αποτελέσει πόλο έλξης του διεθνούς ενδιαφέροντος βασιζόμενη στο ισχυρό της όπλο: τους φίλεργους και ανήσυχους ανθρώπους της, τον τουρισμό και τον πολιτισμό.