Κέντρο Τύπου της ΓΓΕΕ στην 80η ΔΕΘ

Κέντρο Τύπου της ΓΓΕΕ στην 80η ΔΕΘ

Η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας οργάνωσε και λειτουργεί Κέντρο Τύπου στο συνεδριακό συγκρότημα Ιωάννης Βελλίδης, προκειμένου οι εκπρόσωποι των ελληνικών και διεθνών ΜΜΕ να καλύψουν την 80η Δειθνή Έκθεση Θεσσαλόνικης.

Το Κέντρο Τύπου λειτουργεί στην αίθουσα «Ολυμπιάς» είναι χωρητικότητας 100 ατομων και πλήρως εξοπλισμένο με τα πλέον σύγχρονα ψηφιακά μέσα.Παράλληλα,η Γενική Γραμματεία Ενημέρωσης και Επικοινωνίας διαθέτει δικό της εκθεσιακό χώρο στο Περίπτερο 15, όπου προβάλει μέσα από πολυμεσικό υλικό το πολυεπίπεδο έργο της στο ευρύ κοινό, με έμφαση στην ψηφιακή επικοινωνία(ιστοσελίδα www.media.gov.gr, twitter, ξενόγλωσσα Δελτία και μέσα κοινωνικής δικτύωσης).

Το δημοσιογραφικό ενδιαφέρον για την φετινή διοργάνωση καταγράφεται ιδιαίτερα αυξημένο δεδομένου ότι ήδη από την πρώτη ημέρα της λειτουργίας του έχουν διαπιστευθεί στο Κέντρο Τύπου περισσότερα από 80 ΜΜΕ και πάνω από 400 δημοσιογράφοι. Ειδικότερα τα διαδικτυακά ΜΜΕ φθάνουν τα 25, ενώ διαπιστεύθηκαν παράλληλα 17 εφημερίδες και ισάριθμοι ραδιοφωνικοί σταθμοί, 14 τηλεοπτικοί σταθμοί και 5 πρακτορεία. Στους διαπιστευμένους περιλαμβάνονται, όπως ήταν αναμενόμενο, δεκάδες ελληνικά ΜΜΕ αλλά και πολυάριθμα ξένα, από το κινεζικό ειδησεογραφικό πρακτορείο Xinhua και τον μεγαλύτερο κινεζικό τηλεοπτικό οργανισμό CCTV μέχρι το Associated Press και το γερμανικό Spiegel.

Έχοντας ως στόχο την εξωστρέφεια σε διεθνές και εθνικό επίπεδο η ΓΓΕΕ έχει προχωρήσει το τελευταίο διάστημα σε μια σειρά δράσεων για την αναδιοργάνωση την Γραφείων Τύπου της Ελλάδας στο εξωτερικό και τη σχηματοποίηση της εθνικής επκοινωνιακής πολιτικής της χώρας, αλλά και τη ρύθμιση του εθνικού ραδιοτηλεοπτικού τοπίου, την επαναλειτουργία της ΕΡΤ και την περαιτέρω ενίσχυση του δημόσιου χαρακτήρα της, τη σύσταση Μητρώου Επιχειρήσεων Ηλεκτρονικών Μέσων και Επικοινωνίας (Ε.Κ.Ο.Μ.Ε.). Στα σχέδια της ΓΓΕ για το άμεσο μέλλον περιλαμβάνονται, εκτός των άλλων, η αναθεώρηση του νομοθετικού πλαισίου για την καταχώριση δημοσιεύσεων των φορέων του Δημοσίου και του ευρύτερου Δημοσίου Τομέα στον περιφερειακό Τύπο και ο συντονισμός και εποπτεία της κρατικής διαφήμισης.