Εκδόσεις

75 entretiens en temps de crise

Τον Ιούλιο του 2012, η γαλλόφωνη έκδοση της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας GrèceHebdo ξεκινά να δημοσιεύει συνεντεύξεις με προσωπικότητες από όλα τα πεδία της κοινωνικής, πολιτικής και πολιτιστικής ζωής για να μιλήσει για την Ελλάδα πολύπλευρα συνδυάζοντας  διαφορετικές οπτικές, με δεδομένο ότι η χώρα  δεν εξαντλείται  στη δύσκολη, εναγώνια επικαιρότητα και το δημόσιο διάλογο που αυτή προκαλεί, αλλά διαπερνά το ευρωπαϊκό -αλλά και το παγκόσμιο- φαντασιακό με το ιστορικό και πολιτισμικό της στίγμα.

Το εγχείρημά μας περιλαμβάνει συζητήσεις με πολιτικούς, συγγραφείς, φιλοσόφους, κινηματογραφιστές, ηθοποιούς, ποιητές, διπλωμάτες, πρόσφυγες, ιστορικούς, κοινωνιολόγους, εκδότες κλπ. Μιλάμε για την Ελλάδα στα γαλλικά και παρακολουθούμε τις απόψεις των γαλλόφωνων κάθε προέλευσης  για τη χώρα μας, αλλά και τις απόψεις των ίδιων των Ελλήνων για τις διαφορετικές όψεις της εθνικής εικόνας.

Το τελικό αποτέλεσμα περιλαμβάνει 75 συνομιλίες (2012-2016) που συμβάλλουν στη συζήτηση και κατανόηση της επικαιρότητας αλλά και στην ανάδειξη της πολυμορφίας και του πλούτου της ελληνικής ταυτότητας  μέσα στην ιστορία. Σκιαγραφείται μια Ελλάδα πολυπρόσωπη, συχνά άγνωστη, απροσδόκητη, αυθεντική, σαγηνευτική, μακριά από τουριστικά κλισέ και κορεσμένα σύμβολα. Και η περιπέτεια συνεχίζεται: δείτε τις πιο πρόσφατες συνεντεύξεις του GreceHebdo.gr εδώ Interviews

Βρείτε συγκεντρωμένες όλες τις εκδόσεις και κατεβάστε τα βιβλία που σας ενδιαφέρουν!

Δελτίο Επικοινωνιακού Συντονισμού (ΔΕΣ)

Το «Δελτίο Επικοινωνιακού Συντονισμού» (ΔΕΣ) ξεκίνησε να εκδίδεται, σε μηνιαία βάση, τον Ιανουάριο του 2018, από το Αυτοτελές Τμήμα Στρατηγικού Σχεδιασμού και Διυπουργικού Επικοινωνιακού Συντονισμού της Γενικής Γραμματείας Ενημέρωσης και Επικοινωνίας. Σταθεροί συντάκτες του Δελτίου είναι τα στελέχη Σωτηρία Γκότση, Ιουλία Ελματζόγλου και Μαρία Λουκά, με την κατά περίπτωση συμμετοχή των στελεχών Γεώργιου Αγγελετόπουλου, Δήμητρας Μαζαράκη και Χριστίνας Σκανδάλη. Αρχισυντάκτρια Σωτηρία Γκότση. Γραφιστική Επιμέλεια Ιουλία Ελματζόγλου. Το λογότυπο του Δελτίου φιλοτέχνησε και διέθεσε αφιλοκερδώς στο Τμήμα η φοιτήτρια Πηνελόπη Πασσάκου.

Σκοπός του Δελτίου είναι: α) η συγκέντρωση επιλεγμένων δράσεων και πρωτοβουλιών που ενισχύουν την εικόνα της χώρας σε συνάρτηση με την εθνική επικοινωνιακή πολιτική, β) η αλληλοενημέρωση Υπουργείων και κρατικών φορέων ως προς τις δράσεις εθνικής προβολής, ώστε να διευκολύνονται ο συντονισμός και οι συνέργειες, και γ) η ενίσχυση και παγίωση της συνεργασίας Υπουργείων και κρατικών φορέων σε θέματα επικοινωνιακού σχεδιασμού, μέσω της δημιουργίας ενός σταθερού δικτύου επικοινωνίας και συνεργασίας.

Η θεματολογία του Δελτίου περιλαμβάνει πρωτοβουλίες Υπουργείων και άλλων κρατικών φορέων σε ποικίλους τομείς όπως η οικονομία, η ανάπτυξη, η έρευνα και η καινοτομία, η ψηφιακή πολιτική, η αγροδιατροφή, το περιβάλλον, η ενέργεια, ο τουρισμός και ο πολιτισμός. Έμφαση δίνεται σε δράσεις τόσο σε τομείς που διαχρονικά προβάλλουν την Ελλάδα (πολιτισμός, τουρισμός), όσο και σε τομείς που προβάλλουν σύγχρονες πτυχές της χώρας, όπως για παράδειγμα η ψηφιακή πολιτική και η καινοτομία, καθώς επίσης η οικονομία και η ανάπτυξη.

Παλαιότερες εκδόσεις